Week 3, 3 september – 9 september

9 september 2018 - Cospicua, Malta

Heyhoii, leuk dat jullie weer even een kijkje komen nemen!

Helaas deze week niet een hele lange blog, want ik ben de hele week ziek geweest...

Ik had de griep goed te pakken, 5 dagen lang. In de ochtend en in de middag lag ik telkens in bed en rond de avond voelde ik me gelukkig wel steeds weer iets beter, alleen ging het de dag erna helaas weer fout. Vooral vrijdag voelde ik me beroerd, rond 7.30u ging Simone naar stage, het ging ineens zo slecht dat ik mijn moeder maar even heb gebeld. Ook wilde Simone graag voor mij naar huis komen en heeft ze goed voor me gezorgd. Maandag hadden we nog een TV gekregen van onze huisbaas, dus dat was gelukkig even een lichtpuntje!

Zaterdag voelde ik me gelukkig al stukken beter, want we hadden s’avonds een bootfeest waar we een week van tevoren al kaartjes voor hadden gekocht. We hadden er beide toch wel erg veel zin in! Samen met onze vriendengroep zijn we allemaal samengegaan, heel erg gezellig. Er waren wel 234 mensen aanwezig, al leek het niet dat heet er zoveel waren. Eenmaal stilstaand op de boot mocht je gaan zwemmen. Ik had mijn bikini wel aan maar ben toch maar niet gaan zwemmen, vond het toch een klein beetje eng zo in het donker in de zee. Rond 00:00u was het afgelopen en hebben we een taxi besteld naar huis. We vonden het toch niet zo’n goed plan om nog op stap te gaan als ik de hele week ziek was geweest.

Vandaag ging het gelukkig weer helemaal goed en zijn we rond de middag naar Sliema gegaan om daar te gaan shoppen! Toen we thuis kwamen schrokken we heel erg, we hadden namelijk nieuwe huisdieren in ons appartement. We hadden letterlijk overal mieren, gelijk onze huisbaas geappt en die komt morgen spul brengen om ze hopelijk te kunnen bestrijden. Snel hadden we dan ook onze stofzuiger gepakt en het hele appartement. Hopelijk zijn ze snel weg en kunnen we weer met een gerust hart een dagje weg gaan.

Volgende week horen jullie hoe het is afgelopen met onze nieuwe huisdieren!

Ook zijn er weer een paar nieuwe foto’s bij gekomen!

Liefsss! ♥

1. Riny:
    10 september 2018
    Gelukkig ben je weer opgeknapt! Houden zo!!!
  2. Ton:
    He meissie,
    Fijn dat je weer bent opgeknapt. Gelukkig!!
    Nu maar weer genieten van alles wat het Maltezer leven je brengt.
    Wij zijn aan het aftellen. Dan kunnen we Malta met eigen ogen zien.
    Veel plezier leeve xxx
  3. Do:
    10 september 2018
    Weer aan de slag met volle moed Ems, time flies! Enjoy!
  4. Annemie hafmans:
    12 september 2018
    Gelukkigbisze wir beter.mooie foto van boot.kus