week 15, 26 november - 2 december

2 december 2018 - Cospicua, Malta

Heyhoii lieve vrienden en familie!

Redden jullie het nog zonder mij? Vast wel! Het avontuur wat ik 22 augustus ben aangegaan zit er helaas alweer bijna op. Nog 3 weken te gaan en dan kom ik alweer terug naar huis! Kan ik weer gezellig kletsen met jullie allemaal!!!

Maandag hebben we op stage ‘’Colour Sorting Sensory Bag’’ gedaan. Een medewerker had wat spullen in het zakje gedaan, ik weet alleen niet meer precies wat erin zat. Maar er zaten in ieder geval ook knopen en frutseltjes in. Het werd dan een soort van slijm waardoor de kinderen ermee konden kneden. Ze vonden het wel erg raar aanvoelen en helaas zat er in ons zakje een gaatje waardoor we hem helaas weg moesten gooien. Na stage zijn we naar Valletta gegaan. Daar hebben we even geshopt, want er waren gelukkig nog wat kortingen van ‘Black Friday’. We hebben toen nog gezellig even wat gegeten in een heel leuk barretje en daarna nog even door Valletta gelopen want heel Valletta is nu versierd vanwege de kerst. Heel erg mooi!

Dinsdag heb ik samen met een medewerker een kerstboom gemaakt van wc rollen. De kinderen mochten eerst de wc rollen zelf versieren. Toen de wc rollen droog waren (later op de dag) mochten de kinderen een pluisballetje in het wc-rolletje plakken. De medewerker en ik hebben toen alle wc rollen in een vorm van de kerstboom geplakt en de kinderen hebben samen met ons nog even het helemaal af gemaakt. Zag er heel leuk uit. Na stage hebben we eigenlijk niet zo heel veel gedaan, we hebben even ons huis gepoetst en alles zag er weer perfect uit!

Woensdag kregen de kinderen op stage weer een ontbijt. Dit keer hadden ze toast met jam gekregen. De kinderen vonden het erg lekker. Zelf heb ik er ook eentje gegeten, nog nooit eerder die combinatie gehad maar toch wel erg lekker. Verder hebben we veel met de kinderen gedanst op kerstmuziek. Na stage zijn we voor de laatste keer op ons abonnement naar de Spa gegaan. Even lekker gerelaxt. In de avond nog lekker TV gekeken en daarna gaan slapen.

Donderdag hebben we eerst veel op de groep gespeeld en daarna zijn we met bijna alle kinderen buiten gaan spelen. Erg gezellig met alle groepen samen. Het was best wel frisjes dus hebben we toch maar even onze jas en sjaal erbij gepakt. Na stage heb ik niet zoveel gedaan. Beetje serie gekeken en daarna wat gegeten. In de avond zijn we weer met wat vriendin op stap gegaan. We hebben weer een hele leuke avond gehad met iedereen.

Vrijdag heb ik op stage eigenlijk de hele dag op de ‘’Play Area’’ gestaan met de kinderen. Het was best een drukke dag met 19 kinderen en daarom hadden we de groep maar even gescheiden gehouden. Ik stond samen met 1 andere medewerker op de groep. Wanneer we gingen eten dan gingen we wel terug naar de klas. In de avond is Simone op stap gegaan en ben ik thuis gebleven. Ik heb even lekker serie gekeken en ben daarna op tijd gaan slapen.

Zaterdag was het helaas een hele regenachtige dag. We hadden afgesproken met een oud-collega van stage. Zij is namelijk overgeplaatst naar een andere vestiging. We hadden heel leuk contact met haar tijdens onze stage en vonden het alle 3 leuk om nog eens wat afgesproken. Dus zijn we gezellig gaan lunchen in een klein tentje in Msida. Gezellig gekletst en rond de middag zijn we weer naar huis gegaan. Rond de avond ben ik met een paar vriendinnen weer gaan bowlen. Deze keer is er gelukkig niks gebeurd met een telefoon 😉. Normaal ben ik eigenlijk niet zo heel erg van het bowlen, maar had de meiden al even niet gezien en wilde toch graag mee. Het was ook nog eens zo dat ik had gewonnen!!!! Na het bowlen zijn we weer op stap gegaan en zijn we de rest van onze vriendengroep tegen gekomen!

Zondag hebben we weer lekker een relax dagje gehad. Samen even ontbeten en voor de rest hebben we eigenlijk alleen maar series gekeken en gekletst. In de avond hebben we nog samen een serie gekeken en zijn we lekker gaan slapen.

Ik mis jullie wek hoor! Ik zie jullie heeeeeel gauw!!

Een hele dikke knuffel en kus

Liefsssss xxxxxxx ♥

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Do:
    2 december 2018
    nog 3 weken Malta te gaan, dan weer lekker terug van een heerlijk avontuur. fijne week samen!
  2. Riny:
    3 december 2018
    Ik zou bijna gaan denken dat je liever daar blijft!
  3. Ton:
    3 december 2018
    Heeee Emma, Ben je ook aan het aftellen? Geniet nog maar even van het lekkere weer... hier is het volop herfst..., ook lekker, maar het zonnetje is altijd fijner.
    Leeve, geniet nog even lekker van je verblijf op het mooie eiland.
    Dieke kus xxx pap
  4. Annemie hafmans:
    5 december 2018
    Tijd gaat snel. Geniet er nog van en van je relaxen.vooral series kijken.ha ha .gr annemie