week 13, 12 november - 18 november

18 november 2018 - Cospicua, Malta

Heyhoii lieve vrienden en familie! Wat fijn dat jullie weer even mijn blog komen lezen!
Gaat het goed met jullie allemaal? Ik hoop het wel (vast wel😉)

Maandag hebben we op stage een activiteit gedaan met ijsstokjes. We gingen er driehoeken van maken, ‘’Making triangle with lollypop sticks’’. De kinderen mochten dan de ijsstokjes in een driehoek leggen en er daarna met behulp van ons lijm op smeren en terug op plakken. Na stage hebben we even lekker niks gedaan. Ik heb even op bed geleden en in de avond hebben we TV gekeken.

Dinsdag hebben we op stage ‘’Bolt The robot’’ gedaan. We hadden eerst zelf de robot in elkaar gezet en daarna mochten de kinderen de robot een gezicht en lichaam geven (zie foto). Na stage zijn we naar Sliema naar een grote supermarkt gegaan, we hadden van vrienden gehoord dat je daar de frikandellen en kroketten kon kopen. We hadden ze eindelijk gevonden. In de avond ben ik nog met de groep naar de frikandellen en kroketten avond gegaan. We hebben daar een gezellig avondje gehad en zijn op tijd weer naar huis gegaan want we hadden natuurlijk stage woensdag.

Woensdag hadden we op stage weer ontbijt. Dit keer kregen de kinderen een wafel met bananen en slagroom. Ze konden natuurlijk wel zelf kiezen of ze het allemaal bij elkaar wilde of niet. Samen met de kinderen hebben we veel gedanst en gezongen. We gingen kerstliedjes zingen en hadden kerstverziering opgehangen. Verder hebben we ook heel erg veel in de speelhal gespeelt. Na stage zijn we naar de spa gegaan. We hadden beide een massage. Ik had een hoofd, nek & schouder massage. Dit was erg fijn want ik had mijn schouders en nek al een hele lange tijd goed vast zitten. Lekker ontspannen naar huis en lekker op tijd gaan slapen.

Donderdag hebben we kleine robotjes geknutseld. Helaas ben ik vergeten van het eindresultaat een foto te maken. De kinderen mochten eerst de wc-rollen verven en toen ze waren opgedroogd mochten de robotjes beplakken zodat het een echte robot leek. Verder lekker veel gespeeld en gelachen met de lieve kinderen. Na stage ben ik even een uurtje op bed gaan liggen en daarna ben ik met de groep naar ‘’Okurama’’ gegaan. Een heel erg lekker Sushi restaurant. Daar lekker gegeten en gekletst en zijn we samen met de andere weer op stap geweest. Weer zeker een hele geslaagde avond gehad. Maar natuurlijk niet al te laat gemaakt want we moesten gewoon naar stage vrijdag.

Vrijdag hebben een medewerker van mijn groep en ik de kerstwand verder afgemaakt. Erg leuk dat ze hier zoveel mee doen. We hadden vandaag geen activiteit gedaan maar hebben lekker buiten gespeeld en hebben muziek gemaakt met kleine instrumentjes. Na stage hebben we de bus gepakt naar Birkirkara. Daar hebben we even een grote boodschap gedaan. Taxi besteld en naar huis gegaan. In de avond heb ik nog even lekker nacho’s gemaakt en hebben we een kerstfilm gekeken.

We hadden de hele week het sinterklaas journaal gekeken en om 12:00u hadden we de Tv aangezet voor de landelijke intocht van sinterklaas! Lekker op de bank gezeten met pepernoten, schuimpjes en een kop warme chocolademelk. We hebben een gezellige middag gehad en in de avond zijn we weer op stap gegaan met iedereen. We hebben eerst met 15 mensen (allemaal Nederlands) bij 3 vrienden thuis gezeten en daarna zijn we naar Footloose gegaan. Een hele gezellig avond gehad met iedereen.

Zondag werd ik iets later wakker, heerlijk. Toen ben ik even met mijn trainster vaan videobellen vanwege dat mijn groep de Gardedans moest gaan doen. Erg leuk om dit zo te zien. Verder lekker TV gekeken en rond 17:00 weer even video gebeld met mijn trainster want nu moesten ze de Showdans gaan doen. Ik had deze dans nog niet gezien toen die af was. Ook had ik de outfits nog niet gezien, heel erg leuk en wat ben ik trots op ze!

Ik zie jullie allemaal heeeeeeeel snel weer

Kusjes van jullie lieve roodharige vriendin

Liefsssss xxxxxxx ♥

1. Do:
    18 november 2018
    mooie rooie Emma 😉😍wat genieten jullie toch👏🏻 heerlijk!
  2. Annemie hafmans:
    18 november 2018
    Ja emma was een leuk weekend met goede dansen van de gardes. Kus
  3. Ton:
    27 november 2018
    Sies, wat late reactie van diene daddy, maar ja, weinig tijd... je weet wel hè.....vanavond nog met elkaar geskypet. Heel fijn je weer even te zien en dat alles ok is....kus xxx